menumenu
<-x- START MobileMenu.layout -x->
<-x- END MobileMenu.layout -x->
<-x- START BodyHolder.layout -x->
<-x- START MiniNavigation.layout -x->
<-x- END MiniNavigation.layout -x->
<-x- START Search.layout -x->
<-x- END Search.layout -x->
<-x- START DocumentContent.layout -x->
<-x--- STARTwebPART DocumentDetail -x->

S.CS MEGA

<-x--- START fckeditor content -x->

 

 

100% využití prostoru s návěsem S.CS MEGA


Plachtový návěs S.CS MEGA od Schmitz Cargobull s výškově stavitelnou variantou nástavby VARIOS® TopTechnology splňuje požadavky celé řady dopravních oborů. Díky zvýšení vnitřní výšky na max. 3 050 mm se zvětšuje nákladový objem. Tím získáváte prostor až pro 96 klecových boxů (3 boxy nad sebou). Další výhody konstrukční varianty VARIOS® TopTechnology naleznete zde.

 

 

Patentované nastavování výšky


Nástavbu S.CS MEGA - VARIOS® lze jednoduše přenastavit díky jednoduchému zástrčkovému mechanizmu během několika málo minut a bez použití nářadí. Systém nastavení se nachází u čelní stěny a zadního portálu. Boční latě lze také jednoduše nastavit. Zákonem stanovenou výšku 4 m tak můžete vždy hravě dodržet.

Zadní portál se výšce přizpůsobí stejně jako čelní stěna s krycím plechem posuvným dle nastavení vnitřní výšky návěsu. Tato funkce nabízí vysokou flexibilitu pro různé výšky sedla.

                                                         

 Volitelná výbava: Při snížení vnitřní výšky je možné plachtu založit za pomoci suchého zipu.

Podívejte se na bližší informace o systému VARIOS®

 

 

Flexibilní střecha - zdvih na jediné stisknutí tlačítka


Střecha je při nakládce po celé délce nadzdvižena vzhůru, takže vysokozdvižný vozík může umístit náklad až do nejzazších rohů.

 

Za pomoci nového hydro-pneumatického čerpadla je možné střechu jednoduše a pohodlně zdvihnout jedním stisknutím tlačítka. Střechu je možné zdvihnout podle přání pouze na levé straně, pouze na pravé straně nebo na obou stranách současně. Pro nakládku tak máte k dispozici komfortních 3050 mm boční nakládací výšky po celé délce vozidla. Výhoda: V jednom pracovním kroku můžete do vozidla naložit až 3 klecové boxy na sebe.

 

Shrnovací střecha


Návěs S.CS MEGA je sériově vybaven shrnovací střechou o šířce palety, a může tak pružně reagovat na všechna přepravní zadání. Šířka mezi vnějšími sloupky činí všude 2 480 mm, což umožňuje přepravu klecových boxů narovnaných až po střechu.

 

Bezpečnost především


Pro zvýšení bezpečnosti jízdy na komunikacích je možné vybavit návěs systémem RSAB (Roof-Safety-AirBag), díky kterému je možné velmi snadno odstranit vozu, led či sníh ze střechy návěsu.


Podívejte se na bližší informace o systému RSAB

 

Zařízení na uvolnění plachty


Napínák plachty vpředu umožňuje napínání, uvolňování a otevírání plachty z čelní stěny. Pro částečnou nakládku a vykládku už není třeba otevírat celou boční plachtu. Tyto napínací páky jsou umístěny jak u čelní stěny, tak u zadního portálu.

 

Patentované plachty TARPOS+


Nově vyvinutá technologie plachet TARPOS+ nabízí značně vyšší odolnost proti zatížení a roztržení v sérii pro všechna plachtová vozidla.


Podívejte se na bližší informace o bočních plachtách TARPOS+

 

Zadní portál


Zadní dveře návěsu S.CS MEGA z eloxovaného hliníku vypadají nejen dobře, ale jsou zároveň vybaveny i dvojitými uzávěry. Ty je možné obsluhovat rychle a snadno pouze jednou rukou. Za zadním portálem se nachází prostor pro uložení až 96 klecových boxů.


Pro zvýšení ochrany zadního portálu je možné návěs doplnit systémem RDC (Ramp Distance Control). Ten signalizuje vzdálenost od překážky a zamezí tak různým poškozením např. při couvání k rampě.


Podívejte se na bližší informace o systému RDC

 

 

Výsuvné rohové sloupky


Výsuvné rohové sloupky usnadňují nakládku a vykládku. Pohodlně a bezpečně lze nakládací otvor rozšířit na každou stranu o 450 mm za pomoci kliky. Široký náklad jako plechy, sádrokartonové desky nebo stroje už nebudou činit žádný problém. Kompletně pozinkovaná konstrukce se šroubovaným čelním rámem se vyznačuje dlouhou životností a snadnou možností opravy.

 

Haldex


Již v základním provedení je návěs vybaven zesílenou pákou zvedání náprav. Ta se vyznačuje vyšší odolností proti mechanickému namáhání a výrazně vyšší životností oproti standardnímu provedení.


 

Load Spread Program


LSP je řízené odlehčení zadní nápravy díky odpuštění tlaku vzduchu z měchů. Tato funkce optimalizuje rozložení zatížení vozu při částečném naložení, zlepšuje manévrovatelnost díky funkci automatického rozpoznání zatáček, snižuje opotřebení pneumatik a pomáhá při rozjezdu do kopce.


Podívejte se na více informací o systému LSP

 

Pevně instalované druhé nákladové patro


Návěs S.CS MEGA se systémem VARIOS® TopTechnology je nyní k dispozici i s pevně instalovaným druhým nákladovým patrem.

                          
 

 

Variabilní dvoupatrový nakládací systém


Návěs S.CS MEGA se systémem VARIOS® TopTechnology je nyní k dispozici i s variabilním dvoupatrovým nakládacím systémem. Variabilní využití nástavby umožňuje přepravu až 67 Europalet s vnitřní výškou až 3.000 mm. Při částečném naložení je možné zajištit náklad příčníky zachycenými ve sloupcích či podélnících druhé podlahy. Podélné nosníky i teleskopické příčníky lze jednoduše zavěsit v požadované výšce.
 

                                               

 Diagonální vzpěru čelní stěny lze pro usnadnění nakládání a vykládání snadno vyjmout.

 Pro zajištění pevnosti nástavby je shrnovací střecha vybavena diagonálními vzpěrami. Tyto vzpěry lze při jízdě bez druhého patra sklopit.

Podélné nosníky slouží současně jako paletové dorazy. Zajištění nákladu lze snadno provést připevněním k podélným nosníkům.

Druhou podlahu je možné jednoduše demontovat a její části vyrovnat do prostoru v čelní stěně či zavěsit na boční stěny.

 

Trailer-Info-System


Smartboard dodávaný pro návěsy Schmitz Cargobull od společnosti WABCO umožňuje uživateli kdykoliv zjistit stav jeho návěsu a mnoho užitečných informací o jízdě.


Podívejte se na bližší informace o Smartboardu

 

Připraven pro kombinovanou přepravu


Plachtový návěs S.CS MEGA je možné objednat i ve verzi pro kombinovanou přepravu. Svůj návěs tak snadno dostanete na železnici a ušetříte za mýtné! V rámci profilu 400 při plné vnitřní výšce 3 000 mm byla udělena kodifikace pro čtyři nové nízkopodlažní vagony a výšky podpěry 850 mm a 880 mm. Tzn., že budete dobře vybaveni pro traťový profil, který je v Evropě nejrozšířenější.


Bezpečnost potvrzená certifikátem TÜV


Plachtová nástavba Schmitz Cargobull je certifikována společností TÜV Nord. Díky příslušné výbavě splňují verze S.CS a S.CS BS současné požadavky směrnice VDI 2700, normy DIN EN 12642 (Code XL) a dále směrnici pro zajišťování nákladu Daimler 9.5. Vybaven další volitelnou výbavou splňuje podmínky normy DIN EN 12642 (Code XL) i návěs pro přepravu nápojů.

 

Značková náprava ROTOS®


Schmitz Cargobull úspěšně přenesl své zkušenosti z dlouholeté praxe v konstrukci návěsů na vývoj nápravových systémů. Výsledkem je náprava ROTOS®. Tento nápravový agregát je použitelný pro všechny návěsy Schmitz Cargobull. V případě různých typů vozidel ve vozovém parku se tak snižuje nutnost skladování náhradních dílů pro nápravu a brzdy na několik málo položek. Součástky do systému ROTOS® dodávají renomovaní výrobci. Skládá se z elektronického brzdového zařízení (EBS) se stabilizačním systémem (RSP), většího brzdového kotouče (22,5´), bezúdržbového ložiska a osvědčeného vzduchového pérování Multi-Ride-Height (MRH).

 

 

 

Vzduchové pérování MRH


Navzdory malé nakládací výšce návěsu S.CS MEGA je možné využívat všechny nakládací rampy až do výšky 1 300 mm. Díky vzduchovému pérování MRH (Multi-Ride-Height) od Schmitz Cargobull je tak možné nakládat vysokozdvižnými vozíky skrz zadní portál. Příspěvek k bezpečnosti: Sériově dodávaná funkce AUTO-RESET se po nakládce postará o automatické nastavení vzduchového pérování na jízdní výšku. U konstrukční varianty VARIOS® je možné za pomoci vzduchového pérování MRH měnit výšku sedlové spojky z 965 mm na 1 150 mm.
 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<--x-- END fckeditor content -x->
<-x--- ENDwebPART DocumentDetail -x->
<-x- END DocumentContent.layout -x->
<-x- START Footer.layout -x->
<-x- END Footer.layout -x->
<-x- END BodyHolder.layout -x->