menumenu
<-x- START MobileMenu.layout -x->
<-x- END MobileMenu.layout -x->
<-x- START BodyHolder.layout -x->
<-x- START MiniNavigation.layout -x->
<-x- END MiniNavigation.layout -x->
<-x- START Search.layout -x->
<-x- END Search.layout -x->
<-x- START DocumentContent.layout -x->
<-x--- STARTwebPART DocumentDetail -x->

Čína

<-x--- START fckeditor content -x->

Konečně jsme v Číně! Na dálnicích je však potřeba dávat velmi pozor. Vždy se zde nenadále může objevit dělník s lopatou.

 

Plachtový návěs je na čínských silnicích skutečnou raritou. Většina kamionů v Číně je červených. Důvodem je čínská pověrčivost, tato barva znamená štěstí a blahobyt. Náš byl však výjimkou.

 

Nadměrná přeprava je zde nedefinovaný pojem. Jednoduše naložíte maximum.

 

Díky vysoké zaměstnanosti je zde jednoduché narazit na řadu policejních hlídek. Většina z nich však spíše jen pozoruje okolí, nebo rovnou odpočívá znavena horkým počasím.

 

Trochu jako cirkusový kousek artistů působí přeprava osobních automobilů. Číňané jsou opravdu vynalézaví a neváhají přepravovat nemožné.

 

Vedle tradičních staveb se zde nachází mnoho moderních budov. Výstavba obytných budov, ale i dopravních staveb, zde probíhá tempem, které Číňanům můžeme jenom závidět.

 

Výrobní závod Schmitz Cargobull ve městě Wuhan je po půl roce od zahájení stavby téměř hotov. V této industriální metropoli lze také nalézt výrobní závody značek Citroën, Volkswagen a Nissan.

 

10 564 kilometrů. Takový je stav počítadla kilometrů na návěsu a celá délka trasy od výrobního závodu Schmitz Cargobull v Altenberge až do nové haly ve městě Wuhan. Návěs má za sebou dlouhou cestu ze západu na východ bez jediné poruchy.

 

Čínský řidič kamionu je novým návěsem unešený. A to především jeho robustní konstrukcí a vynikajícími brzdami. Něco takového ještě nikdy svým tahačem netáhl.

 

Pro zaparkované návěsy se zde najde řada využití…

 

A na závěr, návěs Schmitz Cargobull určený pro čínský trh v celé své kráse. Odlišnosti jsou patrné na první pohled. Konstruktéři museli vzít v úvahu náročnost provozu a přetěžování, proto je celá stavba velmi pevná a robustní. Užitečné zatížení je zde koncipováno na 40t.

 

 

ZPĚT na začátek

 

 

 

 

 

<--x-- END fckeditor content -x->
<-x--- ENDwebPART DocumentDetail -x->
<-x- END DocumentContent.layout -x->
<-x- START Menu.layout -x->
<-x- END Menu.layout -x->
<-x- START Footer.layout -x->
<-x- END Footer.layout -x->
<-x- END BodyHolder.layout -x->