menumenu
<-x- START MobileMenu.layout -x->
<-x- END MobileMenu.layout -x->
<-x- START BodyHolder.layout -x->
<-x- START MiniNavigation.layout -x->
<-x- END MiniNavigation.layout -x->
<-x- START Search.layout -x->
<-x- END Search.layout -x->
<-x- START DocumentContent.layout -x->
<-x--- STARTwebPART DocumentDetail -x->

Skříňová nástavba pro přepravu chlazeného zboží

<-x--- START fckeditor content -x->

 

V.KO COOL

 

1 Situace na trhu
Doručování na koncové adresy (tzv. poslední míle) se stále více dostává do středu pozornosti dopravců a zasilatelských společností. Sada V.KO Cool dodávaná do specializovaných mon-tážních provozů jako stavebnice skříňové nástavby je vhodná zejména pro dopravce, kteří přepravují zboží citlivé na teplotu, např. potravinářské řetězce, velkoobchody s potravinami, pekárny, zahradnictví atd.

Zejména vlivem rozvíjejícího se nakupování po internetu, ale i z důvodu reformy řidičských oprávnění a přibývajícího omezování vjezdu nákladních vozů s celkovou hmotností nad 5,5 tuny do center měst se tomuto segmentu vozidel předpovídá v následujících letech kontinuální růst.

Schmitz Cargobull Van Bodies jako nováček v segmentu lehkých komerčních vozidel LCV (Light Commercial Vehicle) zde naráží na celou řadu konkurentů, kteří jsou aktivní nejen nad rámec svého regionu, ale i mezinárodně.


1.1 Požadavky trhu
Nástavba V.KO Cool se díky svému univerzálnímu použití uplatní ve všech oborech temperované přepravy. Velká výhoda této stavebnice oproti klasické izolované skříňo-vé nástavbě vynikne zejména z hlediska ložné kapacity a geometrie ložného prostoru, jako např. při nakládce pomocí přepravních vozíků.

1.2 Struktura konkurence
Takřka ve všech evropských zemích najdeme menší, lokální firmy, které své panely sami lepí nebo je nakupují. Pouze několik málo konkurentů působí mezinárodně a dis-ponuje vlastní produkcí panelů s vypěňováním.

Stavebnicové sady takřka všichni konkurenti sami montují. Důvodem je vysoký podíl práce na nezbytné izolaci, která následuje po montáži sady.

 

2 Podstatný užitek pro zákazníka
Náš zákazník, specializovaná montážní firma motorových vozidel, od nás obdrží stavebnici skříňové nástavby na nejvyšší technické úrovni, která takřka již splňuje standardy automobilového průmyslu. Celkem sedm prefabrikovaných prvků je možné ve dvou pracovnících smontovat za méně než 4 hodiny.

Nízká hmotnost sady zaručuje konečnému uživateli vysoké užitečné zatížení a univerzál-ní možnosti připojení chladicích agregátů mu poskytují velkou svobodu rozhodování při pořizování oblíbeného chladicího agregátu.


2.1 Efektivita
Díky prefabrikovaným dílcům dokáže montážní závod stavebnici složit ve velmi krát-kém čase. Veškeré potřebné spojovací prvky stavebnice včetně průmyslového lepidla jsou přibaleny. Žádné další dokončovací práce nejsou zapotřebí.

2.2 Bezpečnost
Stavebnice se standardně dodává na pevném víceúčelovém přepravním rámu.

2.3 Manipulace
Díky promyšlené spojovací technice jednotlivých komponent je zajištěno, že během montážního postupu nemůže dojít k záměně jednotlivých modulů.

2.4 Vzhled
Vzhled nástavby bez nýtů dává konečnému uživateli k dispozici ničím nerušenou plo-chu pro umístění své reklamy. Profily rámu mají práškovaný povrch a nepotřebují žád-nou další povrchovou úpravu.


3 Standardní provedení
Model V.KO Cool má číslo konstrukce 677 778. Standardní konfigurace základní sady skládající se z laminátových sendvičových panelů „Stratoplast“ obsahuje tyto části:

• samonosnou podlahovou skupinu s prefabrikovanými pomocnými podélnými nosníky
• čelní stěnu s namontovanou soklovou lištou
• boční stěny s namontovanou soklovou lištou a namontovaným dorazem
ze zadního směru, vč. madla (vpravo)
• sendvičovou střechu s namontovanými obrysovými světly vpředu/vzadu, stropními světly s pohybovým čidlem a s namontovaným 3. brzdovým světlem
• 1 sadu zadních dveří, s tyčovým uzávěrem umístěným zvenčí, uzavíratelným na pra-vé straně

 

3.1 Detaily provedení

V současnosti jsou k dispozici pouze fotografie prototypu.



  více informací ZDE

<--x-- END fckeditor content -x->
<-x--- ENDwebPART DocumentDetail -x->
<-x- END DocumentContent.layout -x->
<-x- START Menu.layout -x->
<-x- END Menu.layout -x->
<-x- START Footer.layout -x->
<-x- END Footer.layout -x->
<-x- END BodyHolder.layout -x->