menumenu
<-x- START MobileMenu.layout -x->
<-x- END MobileMenu.layout -x->
<-x- START BodyHolder.layout -x->
<-x- START MiniNavigation.layout -x->
<-x- END MiniNavigation.layout -x->
<-x- START Search.layout -x->
<-x- END Search.layout -x->
<-x- START DocumentContent.layout -x->
<-x--- STARTwebPART DocumentDetail -x->

Z.KO

<-x--- START fckeditor content -x->

 


Skříňový přívěs s centrální nápravou


Skříňové přívěsy s centrální nápravou jsou komfortním doplňkem k motorovým vozům. U přívěsu ZKO je třeba při pojíždění kontrolovat pouze jeden bod otáčení namísto dvou. Nástavbu z panelů FERROPLAST® lze upravit pro všechny typy chladicích agregátů. S nápravou ROTOS® jste z hlediska výkonu a údržby skvěle vybaveni.

 

Technologie FERROPLAST


Sendvičové panely FERROPLAST® se vypěňují naležato do předem vytvarovaných a nalakovaných plechů. Výsledkem jsou tvarově stálé a odolné panely bránící difuzi vodních par, které se vyznačují vysokou izolační schopností a odolností proti oděru. Jednotlivé panely se lepením spojují do kompletních stěn a stropů a jako celek se nalepí na podlahu izolační skříně.

FERROPLAST® využívá všechny přednosti oceli. Několikanásobně povrstvený ocelový plášť zůstává utěsněný tak, jak to dokáže pouze kov, a to při extrémně úzkém rozměru materiálu.

Více pěny pro větší izolační účinek a méně spotřebované energie!

FERROPLAST® izoluje lépe - po celá desetiletí. Na rozdíl od laminátu se ocel nedrolí ani nepraská.

Oprava je jednoduchá a nevyžaduje žádné speciální nářadí.

Podívejte se na bližší informace o panelech FERROPLAST®

 

Výbava pro profesionály


Hliníková, vodotěsně svařovaná podlahová vana chrání podlahu před pronikáním vlhkosti a tekutin. Izolace tak zůstává neporušena a vy šetříte náklady na chlazení.

Volitelně je možné nástavbu vybavit kolejnicemi druhého patra a kolejnicemi pro zajištění nákladu nalepenými na bočních stěnách bez použití nýtů: pro více nákladu a jeho snadné zajištění.

Jako doplněk je dodávána cirkulační stěna nebo cirkulační profily chlazení vyvinuté podle požadavků praxe, které se postarají o optimální distribuci chladného vzduchu v celém nákladovém prostoru: své sliby zákazníkům tak můžete plnit velmi hospodárně.

Paletový doraz chrání čelní stěnu před poškozením při "hektických" nakládkách.

 

Dvoupatro drží lépe


Dvoupatrový nakládací systém Schmitz Cargobull je výškově stavitelný, lze jej snadno obsluhovat a je hygienický, neboť kolejnice jsou zapuštěné do stěn, a nepředstavují tak žádnou hrozbu poškození nákladu. Snadná možnost posouvání trámků dvoupatra přes velký diagonální rozsah. 

 

Závěs na maso podle norem EU


Nástavba Z.KO se dodává i ve variantě pro přepravu zavěšeného masa. Maso lze převážet za pomoci 5 pozinkovaných a do střechy přišroubovaných kolejnic (průměr 60 mm) na hliníkových konzolách; vzdálenost od středu kolejnic činí 450 mm.

 

Větrací okénko


Přejete-li si vnitřek nástavby větrat nebo udržovat v suchu, pak vám nabízíme jako volitelnou výbavu větrací okénko. Okénko je opatřeno kolem dokola gumovým těsněním, nerezovou celní mřížkou se zabudovanou síťkou proti hmyzu.

 

Schránka na nářadí


Vše na místě: Schránka na nářadí se zásuvkou a policí. Z pevného plastu.

 

Značková náprava ROTOS®


Schmitz Cargobull úspěšně přenesl své zkušenosti z dlouholeté praxe v konstrukci návěsů na vývoj nápravových systémů. Výsledkem je náprava ROTOS®. Tento nápravový agregát je použitelný pro všechny návěsy Schmitz Cargobull. V případě různých typů vozidel ve vozovém parku se tak snižuje nutnost skladování náhradních dílů pro nápravu a brzdy na několik málo položek. Součástky do systému ROTOS® dodávají renomovaní výrobci. Skládá se z elektronického brzdového zařízení (EBS) se stabilizačním systémem (RSP), většího brzdového kotouče (22,5´), bezúdržbového ložiska a osvědčeného vzduchového pérování Multi-Ride-Height (MRH).

Podívejte se na bližší informace o nápravách ROTOS®

 

Dynamic Axle Load Program


Systém DALP (Dynamic Axle Load Program) díky dynamické regulaci tlaku měchů dosáhne optimálního rozložení zatížení přívesu.


Podívejte se na bližší informace o systému DALP

 

 

 

 

 

 

<--x-- END fckeditor content -x->
<-x--- ENDwebPART DocumentDetail -x->
<-x- END DocumentContent.layout -x->
<-x- START Menu.layout -x->
<-x- END Menu.layout -x->
<-x- START Footer.layout -x->
<-x- END Footer.layout -x->
<-x- END BodyHolder.layout -x->