S.CS UNIVERSAL

 

Návěs pro všechna přepravní zadání


Návěs pro všechna přepravní zadání. Použitelný pro celou řadu různých aplikací dělá S.CS UNIVERSAL čest svému jménu. Možnost nakládat po celé délce návěsu zvyšuje užitečné zatížení a využití nákladového prostoru. Pouze s jedním návěsem tak budete vybaveni pro celou řadu různých zadání a přitom uspoříte čas i peníze.

 

Rám z toho nejlepšího!


Od společnosti Schmitz Cargobull získáváte kompletní dopravní řešení, která jsou vyráběna podle nejvyšších standardů kvality. Zejména podvozky se neustále dále vyvíjí, aby co nejlépe splňovaly nároky na dlouhou životnost a jízdní vlastnosti. Schmitz Cargobull jako první výrobce užitkových vozidel nabízí žárově pozinkované, šroubované rámy, které jsou extrémně odolné a zachovávají si dlouhou životnost.


 

Čelní stěna a zadní portál


Pevná a zároveň lehká čelní stěna je sestavena z hliníkových profilů. Dodatečné zvýšení pevnosti je dosaženo díky rohovým podpěrám z pozinkovaného plechu. Čelní stěna je z vnitřní strany chráněna proti poškození 750 mm vysokým ocelovým obložením.

Hliníková zadní vrata se zabudovanými mechanismy zámků, které jsou tak chráněny proti poškození. Jednoduché a pevné panty se vyznačují svou dlouhou životností.


 

Flexibilní a bezpečná střecha


Snadější nakládání a vykládání zajišťuje shrnovací střecha. Díky kuličkovému uložení lze se střechou jednoduše pohybovat a flexibilně reagovat na všechna přepravní zadání. Šířka mezi vnějšími sloupky činí všude 2 480 mm, což umožňuje přepravu klecových boxů narovnaných až po střechu. Lišty dorazu chrání posuv střechy před poškozením.

Schmitz Cargobull Safety Roof odolá i vysokému zatížení. Za příplatek je možné instalovat systém RSAB pro odstranění sněhu, ledu či vody ze střechy.

Podívejte se na bližší informace o systému RSAB

 

Za pomoci nového hydro-pneumatického čerpadla je možné střechu jednoduše a pohodlně zdvihnout jedním stisknutím tlačítka. Střechu je možné zdvihnout podle přání pouze na levé straně, pouze na pravé straně nebo na obou stranách současně. Pro nakládku tak máte k dispozici komfortních 3050 mm boční nakládací výšky po celé délce vozidla. Výhoda: V jednom pracovním kroku můžete do vozidla naložit až 3 klecové boxy na sebe.

 

Výsuvné rohové sloupky


Výsuvné rohové sloupky usnadňují nakládku a vykládku. Pohodlně a bezpečně lze nakládací otvor rozšířit na každou stranu o 450 mm za pomoci kliky. Široký náklad jako plechy, sádrokartonové desky nebo stroje už nebudou činit žádný problém. Kompletně pozinkovaná konstrukce se šroubovaným čelním rámem se vyznačuje dlouhou životností a snadnou možností opravy.

 

Patentované plachty TARPOS+


Nově vyvinutá technologie plachet TARPOS+ nabízí značně vyšší odolnost proti zatížení a roztržení v sérii pro všechna plachtová vozidla.


Podívejte se na bližší informace o bočních plachtách TARPOS+

 

S.CS UNIVERSAL s výbavou TIR - flexibilita má budoucnost


Návěs S.CS UNIVERSAL s výbavou TIR včetně certifikátu zajištění nákladu podle EN 12642 Code XL a TARPOS Safety Technology.

                                                                                                                 

 

Kombinujte!


Plachtové návěsy dobývají trh! Krátká doba nakládky a vykládky – to jsou ekonomické faktory, které dnes zahrnuje do kalkulace každý dopravce. Pokud však navíc k výhodám shrnovacích plachet jsou zapotřebí i bočnice, pak se nabízí kombinace shrnovacích plachet a bočnic.

                                                             

 

Load Spread Program


LSP je řízené odlehčení zadní nápravy díky odpuštění tlaku vzduchu z měchů. Tato funkce optimalizuje rozložení zatížení vozu při částečném naložení, zlepšuje manévrovatelnost díky funkci automatického rozpoznání zatáček, snižuje opotřebení pneumatik a pomáhá při rozjezdu do kopce.


Podívejte se na bližší informace o systému LSP

 

Zvolte flexibilní zajištění nákladu!


Za pomoci flexibilních zajišťovacích profilů dodávaných jako volitelná výbava, mohou zákazníci dosáhnout ještě vyššího standardu bezpečí. Manipulace se zajišťovacími profily je velmi jednoduchá a profily lze použít v jakékoliv výšce a po celé délce vozidla. Jejich použití je zejména vhodné v případě částečné nakládky pro zajištění nákladu proti pohybu dozadu nebo i proti pohybu dopředu, pokud je náklad uložen v jednotlivých sekcích nákladového prostoru.

 

Trailer-Info-System


Smartboard dodávaný pro návěsy Schmitz Cargobull od společnosti WABCO umožňuje uživateli kdykoliv zjistit stav jeho návěsu a mnoho užitečných informací o jízdě.


Podívejte se na bližší informace o Smartboardu

 

Upínání je možné všude


Nový vnější rám S.CS integruje všechny funkce do jednoho konstrukčního celku: zajištění nákladu, napínání plachty a ochranu proti nárazům vysokozdvižného vozíku. Např. otvory pro upnutí nákladu: umožňují zajištění nákladu na jakémkoliv místě až ve 100 různých bodech. K upínání nákladu nejsou nutné žádné speciální háky ani odhrnování bočních plachet.

                                                                      


Bezpečné couvání


Pro zvýšení ochrany zadního portálu je možné návěs doplnit systémem RDC (Ramp Distance Control). Ten signalizuje vzdálenost od překážky a zamezí tak různým poškozením např. při couvání k rampě.


Podívejte se na bližší informace o systému RDC

 

 

Bezpečnost potvrzená certifikátem TÜV


Plachtová nástavba Schmitz Cargobull je certifikována společností TÜV Nord. Díky příslušné výbavě splňují verze S.CS a S.CS BS současné požadavky směrnice VDI 2700, normy DIN EN 12642 (Code XL) a dále směrnici pro zajišťování nákladu Daimler 9.5. Vybaven další volitelnou výbavou splňuje podmínky normy DIN EN 12642 (Code XL) i návěs pro přepravu nápojů.


Náprava ROTOS®


Schmitz Cargobull úspěšně přenesl své zkušenosti z dlouholeté praxe v konstrukci návěsů na vývoj nápravových systémů. Výsledkem je náprava ROTOS®. Tento nápravový agregát je použitelný pro všechny návěsy Schmitz Cargobull. V případě různých typů vozidel ve vozovém parku se tak snižuje nutnost skladování náhradních dílů pro nápravu a brzdy na několik málo položek. Součástky do systému ROTOS® dodávají renomovaní výrobci. Skládá se z elektronického brzdového zařízení (EBS) se stabilizačním systémem (RSP), velkého brzdového kotouče (22,5´), který je z vnitřní strany chlazený vzduchem, bezúdržbového ložiska a osvědčeného vzduchového pérování Multi-Ride-Height (MRH). Optimální cirkulace vzduchu mezi jednotlivými díly zajišťuje trvale nízkou teplotu, a tím i delší životnost brzd.

Podívejte se na bližší informace o nápravách ROTOS®