Schmitz Cargobull vstupuje na čínský trh

 

Schmitz Cargobull vytvořil joint venture s Dongfeng a položením základního kamene nové továrny ve městě Wuhan potvrdil svůj vstup na čínský trh.

 

Horstmar/Wuhan, 29.listopadu 2013 – Výstavba nové továrny na výrobu návěsů v čínském městě Wuhan začala téměř přesně rok od podepsání smlouvy o joint venture mezi společnostmi Schmitz Cargobull AG a čínským výrobcem vozidel Dongfeng Motor Group. První návěs určený pro čínský trh by měl sjet z výrobní linky v městě s 11 miliony obyvatel v druhé polovině roku 2014. V horizontu pěti let se společnosti chystají investovat více než 100 milionů Eur do výstavby zázemí ve městě Wuhan. V pátek 29. listopadu 2013 položili slavnostně zástupci Schmitz Cargobull a Dongfeng základní kámen na místě, kde brzy vznikne nová výrobní linka.

 

Vybudování nového výrobního závodu ve městě Wuhan s roční kapacitou až 40.000 návěsů je významným krokem v expanzi Schmitz Cargobull na čínský trh a potvrzením pozice globálního rozsahu společnosti. Na první rok je plánována produkce 2.500 návěsů. A roční produkce se v následujících třech letech zvýší na 20.000 kusů. Z celkových 150.000m² pozemku, zabere plocha výrobního závodu 30 000m².

 

Slavnostního ceremoniálu ve městě Wuhan, hlavním městě provincie Chu-pej, se účastnili zástupci místní samosprávy v čele s panem Zhu Yi , tajemníkem oboru technologického rozvoje města, panem Shao Weimin, místostarostou, dále pak panem Zhu Fushou, generálním ředitelem DFM, a panem Tong Dongcheng, výkonným ředitelem DFM, doplněni zástupci Schmitz Cargobull AG Andreasem Schmitzem, CEO joint venture, Ulrichem Schöpkerem, členem představenstva Schmitz Cargobull AG a panem Gary Huangem, předsedou správní rady joint venture.

 

Položením základního kamene společně s představiteli města Wuhan, vrcholným managementem DFM a spřátelených osobností, chce společnost poukázat na podstatu společného úsilí. „Blízká spolupráce a otevřený postoj vládních orgánů a průmyslu, napomůže dokončit plánování a přípravné práce výstavby nové výrobní linky velmi rychle po podpisu smlouvy o spolupráci 16.listopadu 2012,“ řekl Andreas Schmitz.


Schmitz Cargobull současně vyvinul návěs speciálně určený pro čínský trh, který podstoupil náročné zkoušky ve vlastním vývojovém a testovacím centru i v samotném provozu. „Pohyb vozů na cestách různé kvality je v Číně každodenní rutina. A navzdory zákazům, jsou návěsy často přetěžovány. To je důvod, proč musí být naše návěsy obzvláště odolné,“ vysvětluje Andreas Schmitz, člen představenstva Schmitz Cargobull AG a CEO joint venture.

 

Společnost Dongfeng bude zajišťovat prodej návěsů na čínském trhu, stejně jako servis a služby zákazníkům, protože disponuje rozsáhlou dealerskou a servisní sítí po celé Číně. Díky spolupráci mezi největším evropským výrobcem návěsové techniky a čínským třetím největším výrobcem vozidel vzniká velký potenciál ekonomického růstu a rozvoje obou společností. Oba partneři mají za cíl dodávat na čínský trh ročně 300.000 jednotek návěsů a nákladních automobilů. Schmitz Cargobull tímto krokem potvrdil nejen svou úspěšnou obchodní politiku, ale stává se tak globálním hráčem na poli návěsové techniky.
 

 

 

 

 

 

 

 

Ostatní reference

01. Dubna 2016 - Den České Logistiky
24. Března 2016 - Veselé Velikonoce!
strana:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Facebook
RSS