menumenu
<-x- START MobileMenu.layout -x->
<-x- END MobileMenu.layout -x->
<-x- START BodyHolder.layout -x->
<-x- START MiniNavigation.layout -x->
<-x- END MiniNavigation.layout -x->
<-x- START Search.layout -x->
<-x- END Search.layout -x->
<-x- START DocumentContent.layout -x->
<-x--- STARTwebPART DocumentDetail -x->

Aerodynamické zakrytí

<-x--- START fckeditor content -x->

 

 

Kompletní zakrytí podvozkové skupiny a boků návěsu jako doplňková výbava

 

Funkční optický paket zlepšující design návěsu a zároveň snižující aerodynamický odpor. Tato úprava má za následek snížení celkové spotřeby vozidla a tím přispívá k optimalizaci provozních nákladů. Pořizovací náklady na tuto doplňkovou výbavu jsou navíc umořeny již zhruba po 180 tisících ujetých kilometrech. Navíc je možné objednat si toto zakrytí v barvě dle volby zákazníka.

 

Vlastnosti


  • Stavebnicová konstrukce s jednotlivými odklápěcími částmi
  • Velice flexibilní umělohmotný materiál osvědčený z automobilové branže
  • Cca o 50 Kg lehčí konstrukce v porovnání s obvyklým zakrytím
  • Snadná možnost opravy
  • Zlepšení bezpečnosti při couvání – kola návěsu jsou vidět ve zpětném zrcátku

 

Boční zakrytí je prakticky děleno na jednotlivé segmenty. Kryt paletového koše, kol a zadní kryt mohou být samostatně odklopeny.

Kola, paletový koš i nosič rezervního kola jsou přístupné pod jednotlivými odklápěcími kryty.

Tvarovaný náběh krytů pro optimální proudění vzduchu a kryty kol pro maximální snížení odporu vzduchu.

Boční kryt obsahuje praktická dvířka, pro snadný přístup ke sdruženému držáku páky ventilu zvedání/snižování návěsu.

 

Výhody


  • Nižší hmotnost konstrukce oproti konkurenci, cca o 50 Kg
  • Inovativní materiál

   - Flexibilní umělohmotný materiál nenáchylný k poškození
   - Povrchová poškození je možné snadno opravit
   - Velmi lehká konstrukce

  • Stavebnicová konstrukce

   - Stejné díly
   - Kompletně odklápěcí krytí
   - Snadná možnost oprav
   - Snadný přístup k ovládání zvedání/snižování návěsu
   - Zajištění polohy při odklopení

  • Krytí přesazeno cca 50mm směrem dovnitř
  • Optimální světlá výška pro ochranu krytí (při výšce točnice 1140mm cca 400mm na vozovkou)
  • Dobrá viditelnost kol při couvání


Úspora


  • úspora paliva činí při použití aerodynamického zakrytí cca 3,5%,
  • tedy zhruba 1,05 litru /100km,
  • při ceně 35,- za litr nafty a ročním nájezdu 150tis km je úspora na palivu 55 tis Kč

 


 

 

 


 

 

<--x-- END fckeditor content -x->
<-x--- ENDwebPART DocumentDetail -x->
<-x- END DocumentContent.layout -x->
<-x- START Menu.layout -x->
<-x- END Menu.layout -x->
<-x- START Footer.layout -x->
<-x- END Footer.layout -x->
<-x- END BodyHolder.layout -x->